Nystan och Telianer


Nu har mellandagsrean börjat men om jag skall vara ärlig är ja inte jätteintresserad av den. Allt som jag skulle köpa skulle bli mer vikt i bagaget tillbaka till Newcastle så det är ingen idé att köpa på sig massor av kläder och saker som man sedan inte kan ta med sig. Men igår köpte mamma och jag garn efter jobbet. Vi gick till STRIKK som är en jätterolig garnaffär med massor skojiga garner och tillbehör. På STRIKK köpte mamma en jättefin härva med Mohair garn som hon skall göra en trekantig sjal av och jag köpte ett japanskt garn NORO tror jag att namnet var. Det blir välidigt fräcka mulitfärgade effeker med det garnet. Att sitcka är väldigt lugnande och bra mot stress. ...och eftersom det är lättviktigt är det inga problem att ta med det tillbaka till Newcastle.

Annars händer inte så mycket, jag jobbar på TeliaSonera. Precis som jag har gjort förra året. Det är roligt att jobba här och det är bra att få tjäna lite extra pengar till studielånet. Jag har försökt att spara pengar till studielånet så jag kan betala tillbaka en klumpsumma på en gång så att det blir lite lättare att komma igång med återbetalningen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0