The F-word

Har precis ätit middag (två gånger på raken), först åt jag gurka och tzaksiki, efter det oliver, fetaost och tomat och till sist stekte jag ägg, parmaskinka och tomat. Den senaste veckan har varit väldigt ansträngande, det har varit sjukt mycket att göra, jag har haft en tenta, en gruppresentation och sedan har jag tre uppsatser att skriva och de skall vara klara inom två veckor. Tre uppsatser kanske inte låter så farligt men när de skall vara på 2500 ord var och de måste vara skrivna på akademisk engelska så blir det genast lite tyngre. Som pricken över i:et har jag blivit jätteförkyld ("the F-word").

Tentan gick jättebra! Fick 80% på den vilket betyder att jag fick MVG i det svenska betygsystemet. Gruppresentationen gick ganska bra vet inte betyget på den än men jag var oturligt nog täppt på båda näsborrarna så det var lite svårt att prata och andas på samma gång. Läraren sa att det var en bra presentation i alla fall så jag är nog ganska nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0