Ping Pong

Idag har jag varit riktigt "busy". Imorse vaknade jag extra tidigt så att jag skulle hinna "Skypea" med mamma, innan hon och pappa åker till Kiel i Tyskland. Sedan bar det av till biblioteket där vi skulle ha gruppmöte eftersom vi har en presentation om en vecka. Sedan hade jag seminarie i "Representations" och vi pratade om "Post-feminism", vilket är vädigt intressant faktiskt. Har nu på senare tid börjat att fatta ett tycke för könsfrågor/identiteter. Om jag skall vara ärlig har jag nästan varit lite rädd att intressera mig för sådanna frågor i rädslan av att verka se ut som en "mossfeminist". Efter det håll jag möte med mina "undersåtar" i TCTV, skolans tv-kanal som jag driver. 

...och till sist skickade jag julkort hem till Sverige. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0