Svensk Webb-TV

Har bestämt mig för att inte introducera min blogg utan bara börja skriva. (Observera den indirekta presentationen)

I dag hade vi en lektion om "Ethics in conducting research" den var ganska intressant men salen som vi är i är ganska dålig då det inte finns några fönster. Som ett resultat av det blir man lätt trött där inne. Efter att jag kommit hem satt jag och läste en artikel om "Sexual Politcs, torture in secular times", jag måste läsa den för ett grupparbete. Men, efter ungefär hälften av den 25 sidor långa artikeln sa hjärnan nej, så jag skall läsa klart den imorgon istället. Det är ju inte bara att att läsa artikeln bara sådär, utan jag måste också ta noggranna anteckningar för att se till att jag inte missar något.

För att få hjärnan att kyla ner sig lite har jag tittat på svensk webb-tv, det är "by far" det bästa som finns för att bota förstadiet till hemsjuka, när man inte riktigt känner att man längtar hem men nästan. Efter att jag tittat på det känner jag mig nästan "re-bootad". Jag ser på webb-tv lite varje dag och det håller mig på en bra och lycklig nivå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0