Hawaii och Skinnätande fiskar

Idag har varit en intressant dag. Festen och utgången igår var jätterolig! Först var vi hemma för "pre-drinks" och lite allmänt minglande. Det var "Hawaii-tema" på festen vilket var riktigt lyckat! Jag köpte ett par solglasögon för att komplettera looken, de var i stilen "aviator" vilket passar bra till mitt flygplansintresse.

En bild av Mike, Pia och jag:


Så på morgonen satt vi och pratade om kvällen och vad alla "hade varit med om". :)

Senare åkte Pia och jag in till stan för att prova på sådan fot pedikyr när fiskar äter död/överflödig hud från fötterna. Det var en av de konstigaste upplevelserna i mitt liv! I början var det jätteläskigt att ha fötterna ätna av fiskar men efter ett tag var det faktiskt gansa skönt. Det känndes som konstigast när fiskarna underifrån försökte att komma mellan tårna men det var jätteroligt att prova. Sedan gick vi till Primark och där hittade jag ett par skor som faktiskt var väldigt sköna för att vara högklackade och eftersom de bara kostade £10.00 slog jag till och köpte dem.

Här är skorna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0