It's baaaaack

Klarade mig feberfri i nästan två dagar men nu är den tillbaka, typiskt! Jag får ta mig ett vaaaaaarmt bad och hoppas på att febern ger sig tills imorgon. Var aningen piggare idag så jag hade hoppats att det skulle vara ännu bättre imorgon men nu är jag inte så säker på det.

Förhoppningsvis kommer jag i alla fall orka att baka "kladdkakemuffins" imorgon eftersom mina huskamrater och jag skall fira "Valentine's Day - Single Style". Eftersom vi alla är lite busy med skola och så skall vi äta ihop på kvällen och se en film tillsammans. Så jag tänkte att jag skulle göra "kladdkakemuffins". Det är som en vanlig kladdkaka bara det att det är i muffins-format istället, vilket jag tycker är godare om jag skall vara ärlig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0