Lustigt det där med "Alla Hjärtans-dag"

Det är ganska intressant att se hur påverkade folk blir av "Alla Hjärtans-dag", i stan jag såg så många nervösa pojkar/killar/män som gick om kring med sina blombuketter. Ganska sött faktiskt, speciellt med tanke på att minen var den samma på alla.

Paketet kom idag! :D Yaaaaaaay! Eftersom det var stort och tungt tog jag taxi från postkontoret där jag hämtade det. Bara så att ni vet, taxipriserna är markant billigare i Newcastle än vad det är i Sverige därför är det inte alls så "överklass" att ta taxi. Vad som var intressant med taxiresan och den generella påverkan av denna dagen var att han antog att jag skulle gå ut på middag med min "pojkvän". Konversationen dog ut när jag sa att jag var singel. Ganska komiskt faktiskt! 
 
En av huskamraterna fyller år så vi skall fira henne på Onsdag så först skall det bli "pre-drinks" hemma hos oss och sedan skall vi till en klubb. Det som gör att det blir lite roligt är att det skall vara Hawaii-tema. Var på Primark och hittade en klänning för £9.00 som jag tycker passar till temat så jag köpte den och en blomma att ha i håret.

Här är lite bilder på paketet jag fick och klänningen jag köpte:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0