Många Bollar i Luften

Denna veckan och nästa kommer att vara helt galna! Jag har så mycket uppbokat, det sociala livet, uppsatser och TCTV (tv-stationen). På ett sätt är det väl lite spännande att ha mycket att göra men det är det ständiga jonglerandet som kan vara lite påfrestande. Men jag har i alla fall lärt mig att det är ok att ta åtminstonde en timma där jag inte gör något viktigt. Om man/jag skulle arbeta i x-antal timmar utan någon paus och sedan stupa i säng för att nästa dag göra samma sak igen tror jag att jag skulle gå under!

Idag har jag haft lektion, köpt för tema festen vi skall ha idag (Hawaii-tema), skickat mail och organiserat saker för TCTV och efter detta inlägget skall jag skriva på en uppsats som skall in på Måndag. Sedan skall jag hjälpa till med derkorationerna för festen, göra mig i ordning och sen börjar festen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0