Paddor och Mobiltelefoner

Idag har det varit en ganska lugn dag, hade introduktionslektion i "Roots to Rome, Telling History in Television Drama". Jag tror att det kommer att vara en rolig och intressant kurs eftersom läraren verkade väldigt bra och pedagogisk. Det är faktiskt ganska skönt att komma igång igen med skolarbete och sådant. Det kommer bli roligt att ha arbeten och uppsatser att skriva (Oj vad jag kommer att ångra den meningen om några veckor!). Annars är jag lite förkyld med ont i halsen och heshet men det påverkar mig inte jättemycket förutom att jag blir väldigt trött vid vissa tillfällen på dagen.

I förrgår blev min brittiska telefon stulen så igår skaffade jag mig en annan. Det är en jättefin Samsung Tocco Lite från Limited Edition serien "Get In the Mood" så jag hoppas att den kommer att bli lika älskad som Blackberryn var. Men jag kan säka redan nu att den verkligen har potential!

Här är telefonkartongen (den beskriver telefonens utseende bäst);


Nu har jag precis ansökt om sommarjobb på Paddan, ett sightseeing företag hemma i Göteborg. Så jag hoppas att det går bra. :) Skall ta och söka lite mer tjänster imorgon när hjärnan känns lite fräschare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0