Hipp Hipp Hurra!

Nu är det nytt år och en ny början. Nyår spenderade jag på Styrsö med min vän Anna och hennes bror Staffan. Vi det hade det jätteroligt men matlagning, spel, fyrverkerier och såklart filmen Baksmällan. Innan min brittiska telefon fick fnatt, hann jag även få ett SMS av mitt ex.

Det första jag tänkte var; "Jasså, nu passar det?". Han skrev om hur han vill träffas när vi är tillbaka i Newcastle och vilken "idiot" han vär när han bröt upp med mig. Han var mycket riktigt ett arsel och förhållandet var inte bra för mig. Man kan ju fråga vad han förväntar sig av detta eftersom jag har gått vidare och är inte intresserad av att träffa honom. Tyvärr måste jag linda in mitt svar till honom eftersom han bor med mina bästa kill-kompisar, jag vill ju inte att han skall snacka om mig till dem bara för att jag inte vill träffa honom. Så det är en lite intressant situation.

Igår började Hipp Hipp, det var jätteroligt men jag hade viljat se mer av Tiffany om jag skall vara ärlig. Jag hoppas verkligen att det läggs upp på SVT-play så att jag kan se det i Newcastle.


Kommentarer
Postat av: Aranel

He is a cunt that bitch and I would/will give him a slap of his life if he even try's to say sorry! She is over you, listen OVER= SLUT=FINISH=BYEBYE=HEJDÅ!

2011-01-15 @ 21:31:03
URL: http://aprilssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0