Realisation

Eftersom min armar är döda efter gymmet igår var jag och REA-shoppade i stan idag och jag kom hem med några fina fynd. Först köpte jag låga Converse-skor från skoaffären Office på Grainger Street. De har jättesnygga skor i många olika stilar där! Egentligen letade jag efter högklackade skor men för det första har jag bara högklackat om jag absolut måste och för det andra var majoriteten av de högklackade skorna lite för vulgära för min smak. Conversen kostade från början £39.99 men var nedsatta till £22.00 så det var mycket trevligt och det visade sig att de säljs speciellt till denna affär så de är lite exlusiva och det känns lite roligt tycker jag.

Här är skorna:


Efter det gick jag till Eldon Square där det vimlar av gångar med massor av trevliga affärer, jag gick i alla fall till Oasis där jag hittade en jättefin blus. På pristaggen stod det £10.00 vilket är ett bra pris som det är, speciellt med tanke på att märket Oasis är ganska dyrt i Sverige och säljs på bland annat NK. Men när jag betalade visade det sig att det var ytterligare nedsatt till £5.00. Ett riktigt fynd tycker jag!

Här är blusen:

Kommentarer
Postat av: Aranel

Vilket fynd gumman! Fan jag längtar så jag med kan shoppa!, Fan den ända jag har köpt är en blomkruka som ajg prutade ner priset från 10kr till 9kr på second hand! Wow me liksom! =) Fan när du kommer i påsk så blir det fun time och köp med ett par converse till mig så får du en säck med guldpengar av mig!! ;D

2011-01-15 @ 21:45:32
URL: http://aprilssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0