We got hurry and a worry to get done today

Resan tillbaka till Newcastle gick förhållandevis bra, men jag misstänker att det ligger en förbannelse över att byta i Bryssel, för att det var problem när jag skulle flyga tillbaka också. På sträckan GOT-BRU var vi lite försenade så jag var orolig för ankytningen eftersom jag bara hade 40 minuter mellan planen. Men som turligt nog var BRU-NCL planet också (då) lite försenat, lite visste jag att det skulle bli 3 timmar försenat till NCL. Vi kom tillslut iväg och resan gick bra. Det är väldigt bra att Brussels Airlines är snälla med att ge ut mat-checkar.

Annars har livet knallat på här i Newcastle, det var roligt att möta mina huskamrater igen! Idag gick jag med i ett gym så jag skall gå på en "Introduction Session" senare idag. Det skall bli spännande och jag tror att det är bra att få lite allmän träning för att framför allt för min del få upp immunförsvaret.

Kommentarer
Postat av: Emma W

Kul m gym. Vi gick med i Northumberland Tennis Club i söndags. Var går du?

2011-01-13 @ 23:58:51
Postat av: Caroline

Stället jag går på heter Pinetree, det ligger nästan tvärs över gatan från var jag bor. Vad roligt att spela tennis! Gick hela familjen med eller bara du och din make?

2011-01-15 @ 17:36:28
Postat av: Emma W

Vi gick m hela familjen. De har tennisskola för barn och vuxna samt gym, spinning, squash och racketball, så det blir lite av varje.

2011-01-15 @ 21:42:11
Postat av: Elise

Oj, vad glad jag blev av att läsa en The Ark referens :)

2011-02-19 @ 23:20:37
URL: http://ienstadvidhavet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0