Bryssel och Koffein

Igår fick jag post från Brussels Airlines. De kommer att kompensera för de extrautgifterna jag fick när jag flög hem i December. I stora drag gick resan såhär, skulle ha flugit Newcastle - Bryssel - Göteborg den 17:de men i luften påväg till Bryssel får jag reda på att mitt flyg till Göteborg hade blivit inställt. Så jag fick bo en natt i Bryssel och blev ombokad till SAS för att på eftermiddagen flyga Bryssel - Köpenhamn - Göteborg. Men flyget till Köpenhamn blev försenat så jag missade anslutningen till Göteborg i Köpenhamn, så jag fick bo i Köpenhamn en natt. Jag blev satt på "stand by" för flygen till Göteborg nästa dag, lyckligtvis kom jag med det första flyget men bagaget kom inte förän en vecka senare. Så jag skulle ha åkt och kommit till Göteborg den 17:de December, kom till Göteborg den 19:de och bagaget kom den 24:de (på självaste julafton). Hade inga hygienartiklar eller ombyte i handbagaget så därför blev det lite utgifter för sådanna saker. 

En liten bild från Bryssel:

 

Har börjat att misstänka att jag kanske har utvecklat ett litet koffein beroende, det har varit så sjukt mycket att göra de senaste två veckorna!!! Fast jag har inte börjat med vanligt kaffe än, det är Mocha's som gäller! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0