I officiella sammanhang

Det är lite märkligt att när man dejtar någon så ligger kompisar (speciellt mina huskamrater) på att man skall göra det "officiellt" över facebook. James och jag har kommit till en punkt där vi har själva klassificerat oss som "officiellt" tillsammans men då heter det att "det inte är officiellt förän det är på facebook". Så idag blev det "facebook-officiellt" och jag måste säga att responsen från de som har legat på mest har varit mycket svag...Det är lite störigt, själva principen av att när man gör som de andra vill så uppmärksammas det inte.

Obsevera att detta har inte med James att göra för att vi är tillsammans och jag är mycket nöjd med det, för det känns rätt och han är en jättebra kille på alla sätt. Utan snarare hur mina huskamrater reagerar på det, en av dem har gratulerat och varit glad för min skull men två av dem har knappt reagerat och det är de som har legat på mest, tycker bara att det är lite dålig stil. Men som sagt, allt är jättebra med mig och James så det är inga problem på den fronten. Jag förstår bara inte mina vänner...

Kommentarer
Postat av: The Boss

Folk tappar intresse när saker o ting är tydligt och bra :P Men grattis, kul kul :)

2011-03-27 @ 21:16:13
URL: http://therewillbeblood.blogg.se/
Postat av: Lisa S

Jättekul att ni är officiella, men strunta i vad folk tycker och gör i sådana fall. Det är deras problem Caroline. Var glad för din&James kärlek. Vad du tycker om vad du gör är oändligt mycket viktigare än vad andra tycker (the man in the mirror).

Kram!

2011-03-28 @ 11:56:31
URL: http://litemerpersoligt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0