Going Steady

Igår var en stor dag, igår fick jag träffa James familj (mamma, pappa och lillebror). Vi åt lunch på en jättesöt pub i Chester-le-Street som ligger i området där James bor när han inte är på universitet. Det gick jättebra och det var roligt att träffa dem. De verkar vara en bra familj med en bra familjedynamik.
Idag har jag gått lite ärenden och försökt att komma på packnings-metoder för att se hur mycket jag kan få i resväskan inför hemresan. Har även tittat lite på säsong 1 av Grey's Anatomy, den är bra men jag tror att jag tycker nog att Desperate Housewives är en bättre och mer underhållande serie.
Nedan är lite bilder från igår och jag ber om ursäkt om de kan vara lite "cheesy"! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0