Long time no see

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men om jag skall vara ärlig så påverkar detta nog inte de läsare jag har sådär jättemycket.

Hade en ordentlig mardröm inatt (därför det sena inlägget). Det är ganska, till och med väldigt ovanligt att jag har mardrömmar av denna typen. Obehagliga drömmar kommer och går men jag tror aldrig att jag har upplevt något av denna karatär, där jag vaknar med hjärtklappning och känner mig disorienterad. Det var så konstigt för att jag var så lättad att jag vaknade så att jag grät. Tyvärr kommer jag ihåg vad det var jag drömde så nu kan jag inte sova, vilket är ganska dumt eftersom jag har så sjukt mycket att göra nu så jag behöver verkligen min sömn.
Kan inte somna om, jag vill inte släcka lampan och jag kan inte sova med den på, klockan är nu 3.33 (när detta skrevs) på morgonen. Har gjort vad jag kan för att vila, så jag har tittat på svensk webb-TV, har tittat på program som "Livräddarna" (SVT) och SOS Västkust (Kanal 5). Det känns skönt att höra och titta på ett program där de har en riktig västkust dialekt och att se miljöer som jag är familjär med, som är "hemma" för mig.

Kommentarer
Postat av: The Boss

Yikes, såna drömmar har jag ibland också, fast jag kommer aldrig ihåg dom, lyckligtvis. :/



Jag läser fortfarande bloggen btw :P

2011-05-16 @ 16:51:19
Postat av: Lisa S

Vännen! Hoppas att det blev bättre! Jag vaknade av ougrundlig anledning 04:30 inatt. Kanske borde tänkt på dig! Somnade om sen, det hoppas jag du också kunde!

Kram!

Google Reader is my friend... eller nåt...

2011-05-16 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0