General Busyness

Nu har mamma och pappa varit och hälsat på, det var jätteroligt! Som vanligt gnabbades pappa och jag en del men är vi skulle säga "hej då" på flygplatsen i Newcastle hade han det svårare än jag. Så det var på ett lite märkligt vis bra att se.

De senaste dagarna har varit busy, de kom på onsdagen då jag också hade en 3500 ords uppsats om sexualiet att lämna in. Man kan tro att det är lätt att slänga ihop något på det ämnet men allt måste vara refererat till 95% akademiska källor och bibliografin skall vara en A4 sida lång. Jag valde att skriva om "Sex Turism" vilket var ett väldigt intressant ämne. Så jag lämnade in uppsatsen och hann precis till det att deras plan skulle landa. Vi åkte till hotellet och sedan visade jag var och hur jag bor efter det åt vi på hotellet och chillade.

På torsdagen var vi mycket i innerstan och jag fick presentera James för mamma och pappa. Det gick jättebra! Yaaaaaay! :D Vi fikade på Costas på Northumberland Street och det var riktigt roligt, de verkade komma bra överens på riktigt så det blir säkert bra till sommaren när han kommer över till Göteborg.

Fredagen var riktigt busy. Först åkte vi till Durham, sedan till Tynemouth och sedan gick pappa och jag till Doctor Fish och fick fossingarna mumsade på av fiskar. Tror att jag skall övertala James till det också. :)

Idag är det uppsatsskrivande som gäller men jag skulle hellre baka  bullar om jag skulle vara ärlig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0